H&M AVAA ENSIMMÄISEN BEAUTY-LIPPULAIVAMYYMÄLÄNSÄ HELSINGISSÄ – UUSI KAUNEUDEN AIKAKAUSI ALKAA

Helsinki, Suomi – Forum – 18. syyskuuta 2025. 

H&M on innoissaan ilmoittaessaan ensimmäisen H&M Beauty -lippulaivamyymälänsä avajaisista Helsingin vilkkaassa keskustassa sekä täysin uuden kauneusuniversumin lanseerauksesta verkossa. Tämä merkitsee rohkeaa uutta lukua H&M:n kauneusmatkalla, tuoden immersiivisen ja kohotetun kokemuksen kauneuden ystäville ympäri Suomea yli 80 ulkoisen kauneusbrändin voimin.

Juhlistaakseen tätä jännittävää virstanpylvästä H&M levittää punaisen maton ja tarjoaa eksklusiivisia tarjouksia avajaisviikonlopun ajan H&M-jäsenille, kuten: eksklusiivisia kauneuslahjapakkauksia ensimmäisille 600 asiakkaalle, ilmaisen aamiaisen jonottaville, 20 % alennuksen H&M-tuotteista jäsenille avajaispäivänä ja eksklusiivisia kauneustarjouksia koko viikonlopun ajan.

"Olemme innoissamme voidessamme esitellä ensimmäisen kauneuskohteemme Suomessa Forumissa – tuoden vahvan valikoiman premium-brändejä, jotka täydentävät täydellisesti muotivalikoimaamme ja kannustavat itseilmaisuun kaikille. Tavoitteenamme on inspiroida jokaista asiakasta, olipa hän ostoksilla myymälässä tai verkossa, lähtemään täydellisen lookin kanssa, jossa muoti ja kauneus yhdistyvät saumattomasti. Tämä merkitsee jännittävää uutta lukua ja täysin uutta kokemusta," sanoo Catherine Wigzell, H&M Beauty -yksikön pääjohtaja.

Mutta juhla ei lopu uuteen lippulaivamyymälään. Uuden H&M Beauty -myymälän lanseerauksen ohella H&M esittelee uuden online-kauneusuniversumin, joka sisältää kuratoidun valikoiman yli 80 ulkoista kauneusbrändiä. Tämä digitaalinen kohde tarjoaa kaikkea kulttisuosikeista nouseviin helmiin, tehden kauneudesta entistäkin saavutettavampaa.

H&M Beauty -portfolion merkittävimpiä lisäyksiä ovat Huda Beauty ja Kayali, jotka ovat nyt saatavilla yksinoikeudella H&M Beautyssä. Kauneuden ystävät voivat myös tutustua rakastettuihin globaaleihin brändeihin, kuten Toofaced, Laneige, Colorwow ja Buxom, sekä suomalaisiin myyntimenestyksiin, kuten Lumene ja Smuuti, jotka juhlistavat paikallista innovaatiota ja ihonhoidon huippuosaamista. Lisäksi suomalaiset asiakkaat pääsevät nauttimaan yksinoikeudella nousevista tähdistä, kuten Dorah ja Restored, jotka ovat saatavilla vain H&M Beautyssä.

"Tämä lanseeraus on enemmän kuin vain myymälän avajaiset – se on kauneuden juhla kaikissa muodoissaan. Olemme innoissamme voidessamme tuoda maailmanluokan kauneuskokemuksen Suomeen ja voimaannuttaa asiakkaitamme monipuolisella, osallistavalla ja inspiroivalla kauneustarjonnalla, joka sisältää yli 80 uutta kauneusbrändiä," sanoo Pernille Skanvig Schoenau, H&M Nordicsin lehdistöpäällikkö.

Lippulaivamyymälällä on oma H&M Beauty -sisäänkäynti, mutta se on osa naistenvaateosastoja, mikä tarjoaa saumattoman ja inspiroivan ostoskokemuksen asiakkaille.