
H&M AVAA ENSIMMÄISEN H&M BEAUTY -MYYMÄLÄN HELSINKIIN – KAUNEUDEN UUSI AIKAKAUSI ALKAA
Helsinki, Suomi – Forum – 18. syyskuuta 2025.
H&M avaa Suomen ensimmäisen H&M Beauty -myymälän Helsingin sydämeen sekä laajentaa hm.comin valikoimaa yli 80 kansainvälisellä ja kotimaisella beauty-brändillä. Kyseessä on merkittävä askel H&M:n matkalla, joka tuo elämyksiä ja laadukkaita tuotteita kauneuden ystäville ympäri Suomen.
Avajaisia juhlistetaan punaisella matolla, ja H&M-jäsenille on luvassa erityisiä etuja koko avajaisviikonlopun ajan. Ensimmäiset 600 myymälässä shoppailevaa H&M-jäsentä saavat eksklusiivisen tuotekassin, ja avajaispäivänä myymälään jonottaville tarjotaan aamiainen. Lisäksi jäsenet saavat avajaispäivän aikana 20 %:n alennuksen H&M Beautyn oman kauneussarjan tuotteista sekä erikoisetuja koko viikonlopun ajan.
“Olemme innoissamme ensimmäisen H&M Beauty -myymälän avautumisesta Suomessa, kauppakeskus Forumissa. Uusi myymälä tuo asiakkaiden ulottuville laajan valikoiman premium-brändejä, jotka täydentävät upeasti muotivalikoimaamme ja inspiroivat asiakkaita oman tyylinsä ilmaisuun. Tavoitteenamme on inspiroida jokaista asiakasta, joka vierailee joko myymälässä tai hm.com-sivustolla, löytämään itselleen viimeistellyn kokonaisuuden, jossa muoti ja kauneus kohtaavat saumattomasti. Tämä merkitsee uuden ja jännittävän luvun alkua sekä ainutlaatuista asiakaskokemusta”, kertoo Catherine Wigzell, H&M Beautyn liiketoimenjohtaja.
Juhlat eivät kuitenkaan rajoitu uuden lippulaivamyymälän avajaisiin. Myymälän rinnalla H&M lanseeraa myös täysin uuden digitaalisen kauneusuniversumin, joka kokoaa yhteen kuratoidun valikoiman yli 80 kansainvälisestä kumppanibrändistä. Uudistetusta verkkokauppasta löytyy kaikkea kulttiklassikoista nouseviin uutuusbrändeihin, niin että laadukkaat beauty-tuotteet ovat entistä saavutettavampia.
H&M Beautyn valikoima laajenee nyt upeilla kansainvälisillä uutuuksilla, kuten Huda Beauty ja Kayali, joita on Suomessa saatavilla yksinoikeudella vain H&M Beautyssä. Kauneuden ystävät pääsevät lisäksi tutustumaan suosittuihin brändeihin, kuten Too Faced, Laneige, Color Wow ja Buxom, sekä kotimaisiin menestysbrändeihin, kuten Lumene ja Smuuti, joilla juhlistetaan suomalaista innovaatiota ja ihonhoidon huippuosaamista. Valikoimassa on myös nousevia tähtiä, kuten Dorah ja Restored, joita on Suomessa saatavilla yksinomaan H&M Beautyssä.
“Tämä lanseeraus juhlistaa kauneutta kaikissa muodoissaan ja on enemmän kuin pelkkä myymälän avaus. Olemme innoissamme voidessamme tuoda maailmanluokan kauneuselämyksen Suomeen ja tarjota asiakkaillemme mahdollisuuden nauttia monipuolisesta, inklusiivisesta ja inspiroivasta valikoimasta, joka kattaa yli 80 uutta kauneusbrändiä”, sanoo Pernille Skanvig Schoenau, H&M Nordicin viestintävastaava.
H&M Beauty -myymälällä on oma sisäänkäynti, mutta se sijaitsee H&M-myymälän välittömässä läheisyydessä, Forumin ensimmäisessä kerroksessa. Näin asiakkaille tarjoutuu saumaton ja inspiroiva ostokokemus.